Jaunās Stage V Puma 185-240 ZS

25.10.2019

Jaunie Stage V Puma 185-240 ZS traktori gūst priekšrocības no Hi-eSCR2 tehnoloģijas, pagarinātiem servisa intervāliem un darbības uzlabojumiem.

Jaunās Stage V Puma 185-240 ZS Jaunās Stage V Puma 185-240 ZS

Uzlabotā pārbaudīto sistēmu versija nodrošinās atbilstību jaunākajiem emisiju noteikumiem / Izmaksas un dīkstāves laiks tiek samazināts, pateicoties ilgākam periodam starp eļļas maiņu / Jauna un pielāgojama ātra iznirstošā izvēlne AFS Pro 700 monitoram / Uzlabota transportēšanas jauda Multicontroller modeļiem

Case IH ievieš savas pārbaudītās Hi-eSCR2 emisiju tehnoloģijas Puma 185-240 traktoru sērijā, lai tie atbilstu regulām par Eiro 5 posmu attiecībā uz emisijām, un šāds atjauninājums nodrošinās priekšrocības gan apkopes plānošanā, gan attiecībā uz apkopes izmaksām. Stage V Puma traktori iegūst arī transportēšanas jaudas uzlabojumus Multicontroller versijās un jaunu pielāgojamu ātri iznirstošo izvēlni AFS Pro 700 monitoriem, kas pieejami visos modeļos.

Tāpat kā iepriekš arī šajā sērijā ietilpst četri modeļi, no kuriem 185, 200 un 220 ir pieejams Multicontroller specifikācijā ar PowerDrive (ātrumu pārslēgšana bez sajūga izspiešanas esot kustībā) vai CVXDrive nepārtraukti mainīgo transmisiju. Ceturtais modelis Puma 240 ir jau standarta specifikācijā aprīkots ar CVXDrive transmisiju.

Hi-eSCR2 tehnoloģija ieviesta arī jaunākajos Puma 185-240 modeļos.

Hi-eSCR2 tehnoloģiju izstrādājis Case IH meitas uzņēmums FPT Industrial, kas ir daļa no CNH Industrial, un šī tehnoloģija ir oriģinālās izstrādātās Hi-eSCR sistēmas turpmākā attīstība. Kopš jauno regulu sērijas stāšanās spēkā FPT emisiju tehnoloģijas galvenā specializācija ir selektīvā katalītiskā reducēšana, nevis alternatīvs risinājums vai papildu izplūdes gāzu recirkulācija.

Ar šīs tehnoloģijas palīdzību pirms dīzeļmotoru izplūdes šķidruma iesmidzināšanas (DEF/AdBlue) izplūdes gāzes tiek novirzītas dīzeļmotoru oksidācijas katalizatorā. Tālāk tās tiek apstrādās ar selektīvā katalītiskā reducēšanas procesa palīdzību, plūstot cauri keramiskam substrātam un attīroties attīrīšanas katalizatorā. Uzlabojumu priekšrocībās, kas palīdzējuši radīt ar 13 patentiem patentēto Hi-eSCR2 tehnoloģiju, ietilpst garāki intervāli starp apkopēm. Dzinēja eļļas maiņas intervāls ir 750 h vai 18 mēneši, bet transmisijas eļļas maiņas intervāls ir pagarināts uz 1500 h.

„Klientam garāki periodi starp galvenajām apkopēm sniedz vairākas priekšrocības”, norāda Hanss-Verners Eders (Hans-Werner Eder), Puma produktu mārketinga vadītājs uzņēmumā Case IH.

„Tas nozīmē ne tikai retāku nepieciešamību pēc apkopēm, samazinot dīkstāves laiku, bet arī izmaksu samazinājumu, jo eļļas un filtra maiņas visa traktora darbmūža garumā ir jāveic daudz retāk.”

Jaunā ātri iznirstošā izvēlne vienkāršo un paātrina AFS Pro 700 monitora darbību.

Citos Stage V Case IH Puma 185-240 sērijas traktoru uzlabojumos ietilpst jauna konfigurējama ātri iznirstoša izvēlne AFS Pro 700 monitoriem, kas ir centrāla attiecībā uz traktora iestatījumiem un darbību. Ekrānā ciparnīcas formā attēlotā izvēlne nodrošina ātru piekļuvi vēlamo iestatījumu lapām un nodrošina konfigurējamas ātrās piekļuves pogas.

 

Uzlabotas transportēšanas spējas, pateicoties pārstrādātajai jaudas pārvaldības funkcijai.

Izveidotajai jaudas pārvaldības funkcijai ir pieejama uzlabota jaudas līkne Puma Multicontroller modeļos ar PowerDrive (ātrumu pārslēgšana bez sajūga izspiešanas esot kustībā) transmisiju. 16. un augstākos pārnesumos šāda funkcija palīdz daudz efektīvāk sasniegt un nodrošināt maksimālo jaudu.

„Tā uzlabo vilkšanas spējas, īpaši pārvadājot smagas kravas uz autoceļiem,” tā skaidro Hanss-Verners Eders (Hans-Werner Eder).

„Ar lielāku maksimālās jaudas pieejamību tiek iegūta efektīvāka vilkšanas spēja un pārvietošanās ātrums starp darba veikšanas vietām. Degvielas ekonomija tiek paaugstināta, bet dzinēja un transmisijas nodilums tiek samazināts, un transportlīdzekļa vadītājs iegūst vieglāku traktora lietošanu, atrodoties kustībā.”

Paaugstinātas ietilpības kompresora opcija centralizētai riepu piepumpēšanai.

Klientiem, kas vēlas iestatīt atšķirīgu riepu spiedienu kustībai satiksmē un darbiem uz lauka ar mērķi samazināt zemes sablīvēšanu, bet maksimāli paaugstināt saķeri, kompresors tiek piedāvāts kā papildu izvēles iespēja. Šādā veidā pirms nobraukšanas no lauka uz ceļa, ietaupot laiku un enerģiju, ir iespējams ātri paaugstināt gaisa spiedienu riepās. Sistēma ir pārņemta no sistēmas, kas pierādījusi sevi Case IH ABS bremžu paketē iekļautajā, un piepumpēšana ir par 35% ātrāka nekā ar standarta pumpēšanas sistēmu. Ilglaicīga izturība tiek nodrošināta ar pieslēgumu dzinēja dzesēšanas ķēdei. Papildus Puma 185 – 240 modeļu sērijai sistēma būs pieejama arī Optum 250 CVXDrive, 270 CVXDrive un 300 CVXDrive traktoru sērijai.

Saņemiet speciālista konsultāciju?

  1. Izvēlieties tuvāko filiāli.
  2. Sazinieties ar menedžeri vai atstājiet savus kontaktus.
Dotnuva

Dotnuva.lv vietnē tiek izmantoti četri galvenie sīkdatņu veidi.

Turpinot pārlūkošanu, jūs piekrītat nepieciešamajām sīkdatnēm. Jūs varat piekrist arī citu sīkdatņu izmantošanai.

Sīkāka informācija par sīkdatnēm un to izmantošanu