Pasaulē visekonomiskākais četrcilindru traktors lauku darbiem CASE IH Maxxum 145 Multicontroller

Testos Case IH Maxxum 145 Multicontroller ir atzīts par pasaulē visekonomiskāko četrcilindru traktoru lauku darbiem!

Case IH Maxxum 145 Multicontroller ar ActiveDrive 8 transmisiju ir uzstādījis jaunu degvielas ekonomijas rekordu četrcilindru traktoriem jaunākajā DLG Powermix testā. Testa rezultāts bija par gandrīz 9,5% zemāks nekā tuvākajam konkurentam.

Deutsche Landwirtschafts-Gesellschaft (Vācijas Lauksaimnieku asociācijas) veiktajā PowerMix testā Case IH Maxxum 145 Multicontroller ar ražotāja jauno 8/24 pārnesumu ActiveDrive 8 transmisiju sasniedza viszemāko specifisko degvielas patēriņu, kāds jebkad ir reģistrēts četrcilindru traktoram.

Par "2018. gada iekārtu" Agritechnica izstādē atzītais jaunais modelis testa sadaļā "lauku darbi" patērēja vidēji 258 g/kWh degvielas, kas ir par gandrīz 9,5% mazāk nekā tuvākā konkurenta sasniegtie 282 g/kWh.

Testi notika DLG Testēšanas centrā netālu no Frankfurtes (Frankfurt) uz DLG PowerMix ritošā stenda. Šī ir pasaulē visefektīvākā sistēma visas traktora sistēmas testēšanai, jo tā ļauj inženieriem imitēt darba apstākļus reālā laukā.

Pamatojoties uz tipisku traktoru darba slodzi, DLG ir izveidojusi 14 slodzes ciklus, saskaņā ar kuriem tiek mērīts degvielas un AdBlue patēriņš, veiktspēja un energoefektivitāte. Šie cikli atbilst tipiskiem lauka un transportēšanas darbiem ar daļēju un pilnu slodzi.

Testi iekļauj vienkāršu vilkšanu, piemēram, ar arklu vai kultivatoru, kā arī jauktu darbu ar jūgvārpstu un hidraulikas sistēmu, kā arī rotējošo kūtsmēslu izkliedētāju vai ķīpu presi. Tiek imitēta arī vieglu un smagu kravu pārvadāšana, lai gūtu pilnīgu priekšstatu par traktora ekspluatācijas energoefektivitāti. Rezultāti tiek apkopoti plaši atzītajā PowerMix indeksā, kas precīzi raksturo dažādu traktoru modeļu degvielas ekonomiju praktiskajos apstākļos.

Maxxum 145 Multicontroller ir aprīkots ar 4,5 litru četrcilindru FPT dzinēju ar turbokompresoru un starpdzesētāju, kas atbilst IV posma izmešu prasībām, pateicoties Hi-eSCR selektīvā katalītiskā neitralizatora sistēmai. Tas attīsta 107 kW (145 ZS) jaudu ar 2200 apgr./min. un līdz 118 kW (160 ZS) jaudu ar "jaudas pārvaldības" funkciju. Ar 1800 apgr./min. maksimālā jauda ir 114 kW (155 ZS), bet ar "jaudas pārvaldību" tā ir 129 kW (175 ZS).

DLG PowerMix testā Maxxum vidējais degvielas patēriņš lauku darbos bija 258 g/kWh; specifiskais patēriņš bija no 230 g/kWh ar 100% noslodzi rotējošajām ecēšām līdz 302 g/kWh ar ķīpu presi.

Svarīgs faktors šāda rezultāta sasniegšanā bija traktora ActiveDrive 8 transmisija: jauna 24 x 24 transmisija ar astoņiem pārnesumiem trijos diapazonos, ko ir iespējams pārslēgt pie daļējas slodzes. Šo transmisiju tagad var pasūtīt visiem Maxxum Multicontroller traktoriem ar 116 līdz 145 ZS jaudu kā alternatīvu ActiveDrive 4 četrpakāpju 16 x 16 40 km/h daļējas slodzes pārslēgšanas un CVXDrive bezpakāpju variatora (CVT) 50 km/h transmisijai. Ar funkcijām, kas padara traktoru efektīvāku un ērtāku operatoram, ActiveDrive 8 ir piemērots energoietilpīgos darbos, kuros ir svarīga kustības impulsa saglabāšana, piemēram, strādājot ar kultivatoru vai lielām pļaujmašīnām, jo pārnesumu pārslēgšanai nav nepieciešams sajūga pedālis.

ActiveDrive 8 pirmajam diapazonam (ātrums līdz 10,2 km/h), kas ir paredzēts vilkšanai ar lielu slodzi un darbam ļoti mazā ātrumā, ir pieejami arī papildu lēngaitas pārnesumi. Otrais diapazons ir piemērots gandrīz 90% lauku, pļavu un iekraušanas darbu, ļaujot traktoram strādāt ar pilnu slodzi bez griezes momenta pārtraukšanas ar ātrumu no 1,6 līdz18,1 km/h. Braucot pa ceļu, transmisija spēj uzsākt kustību trešajā diapazonā; inteliģentā diapazona maiņas funkcija ļauj ātri mainīt diapazonus līdz trešajam, ļaujot pārvietoties ar ātrumu līdz 50 km/h.

"Mums ir prieks par šiem DLG rezultātiem. Šie testi ir pilnīgi neatkarīgi, tie nosaka lauksaimniecības tehnikas testēšanas standartus un tos respektē lauksaimnieki visā pasaulē," stāsta Vincents Hāzenbergs (Vincent Hazenberg), Case IH produktu mārketinga direktors. "Degvielas izmaksas ir svarīgs faktors visiem lauksaimniekiem, tāpēc efektivitātes paaugstināšana ir obligāta prasība ražošanas izmaksu pazemināšanai. DLG tests apliecina, ka mūsu jaunais Maxxum 145 Multicontroller ar novatorisko ActiveDrive 8 transmisiju piedāvā lauksaimniekiem neapšaubāmas priekšrocības šajā jomā."

<Atpakaļ